[Tajfutas] Eltűnt autóstáska

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2015. Sze. 9., Sze, 22:57:18 CEST

Kedves tájfutók!

Ma részt vettem a Valkony emlékversenyen, majd hazaindultam. Útközben
vettem észre, hogy nincs meg az autóstáskám.

A verseny alatt hátizsákomat, a többiekhez hasonlóan, én is egy nagy
kiterített műanyag "lepedőre" raktam. Egyetlen reményem, hogy a nevezési
díj befizetése után autóstáskámat véletlenül nem a saját, hanem másvalaki
zsákjába tettem, s így autóstáskám valamilyen módon visszajut hozzám.

Persze, akár így volt, akár úgy, hogy tolvaj járt közöttünk, elismerem,
hogy felelőtlen voltam, mert értékeimet nem vittem vissza a kocsimba, de
nem bíztam Hegedüs Bélára, a verseny rendezőjére sem.

Tehát: biztos, ami biztos, legyetek óvatosak!

Muszély Gyuri