[Tajfutas] Eötvös

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2015. Sze. 9., Sze, 12:16:44 CEST

Sziasztok

Köszönjük mindenkinek a sportszerű versenyzést.

Elnézést kérek azoktól, akiket megtévesztettem a terepleírással, de a
sárgával jelölt területeket tényleg kaszálják.

Hangsúlyozni kellett volna a szedreseket (írásban és a térképen is), egy-két
helyről hiányzott az aljnövényzet jele, de ezt a jelet ritkán használom,
mert nagyon rontja az olvashatóságot.

És a térkép más kisebb hiányosságaival is mind lebuktam.

Talált tárgy: egy fekete szék, viszont a rendezőkéből legalább kettő
hiányzik.

Nézzétek meg, mit vittetek haza!

Ábel