[Tajfutas] Régi fotók

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Okt. 19., H, 15:14:21 CEST

Szia Ernő,
1980. április 12. PVSK váltó
Azon a képen ahol én is látható vagyok ott Balogh Tamás van balra és a
közelében Saci mögött Fekete Jenő.
Ahol Korik Vera vált Danovszky Máriával, ott mögöttük Kalo Marianna
látható és a bejövő DVTK társa van balra, hátul Korsovszky Ágnes.
Eredmények mellékelve. (Ez alapján finnek vannak a dobogó első két
fokán.) Mecsek Kupa és PVSK váltó fellelhető állományait beszkennelte:
Kovács Róbert, Bp.
Üdv
Janó