[Tajfutas] MEFOB

Kiss-Geosits Beatrix geosits.beatrix at mnsk.nyme.hu
2015. Okt. 10., Szo, 21:26:07 CEST

Kedves Érdeklődők,

a találgatásokra a konkrét válasz: volt két olyan ellenőrző pont, amely hibás helyre került, így úgy döntött a versenybíróság, hogy az érintett átmenetek beszámítása nélkül értékeli az eredményeket.

" érvénytelen átmenetek:  43-44, 44-45, 50-68 "
A képekben megtaláljátok a megoldást is a találós kérdésre!
http://www.nyugat.hu/tartalom/galeria/17156

Üdvözlettel, a versenybíróság nevében:

Geosits Bea