[Tajfutas] MTBO jelkukcs

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Okt. 5., H, 12:11:25 CEST

Szia Miklós,
Igen az OCAD szoftverek 99,9 %-ban a IOF szabványt adják vissza.
A probléma akkor lehet, ha pl. egy MTBO verseny pályatervezéséhez, a
lábonfutó pályatervezői szoftverrész használják.
Pl. a pontokat összekötő vonal vastagsága 0,6 az első esetben és 0,35 a
második esetben.
Pécsett az utóbbi időkben egy helyen készülnek a digitális nyomtatású
térképek.
Elviekben "kiforrott" a beállítás.
Egy próbanyomtatás 150,- Ft-l emeli meg a nyomtatási költségeket.
Üdv,
Janó, aki elkevert a "háziterepén", aminek a belső részein 20 éve nem is
járt