[Tajfutas] ONEB-OEVB nevezések

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Okt. 1., Cs, 13:00:14 CEST

Itt, ezen a levelezőlistán ugyan nem szabadna politizálni, de Miksi
levelére - aki szégyent emleget, a mi szégyenünket - muszáj politizálva
válaszolnom. Szerintem ugyanis nem a mi szégyenünk, hanem a politikai és
gazdasági vezetőinké, hogy nem adják meg a sportnak azt a minimumot, ami az
ifjúság és az utánpótlás versenyeztetéséhez volna szükséges. Így aztán az
öregek kerülnek többségbe, akiknek szenvedélyévé vált  a tájfutás.

Mentségemre szeretném felhozni, hogy ez a hozzászólásom nem pártpolitikai,
mert azt hiszem, sajnos egyik párt sem oldaná meg számunkra ezt a gondot.

Nem sértődök meg, ha a moderátor törli, nyugodtan törölheti, miután egy
páran elolvasták.

Üdv:
Kéri Gerzson