[Tajfutas] ONEB-OEVB nevezések

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2015. Okt. 1., Cs, 08:09:15 CEST

Sziasztok!

F70-ben, sajnos, eddig nincs se több, se kevesebb, mint a múlt évben, ezért
a kiemelt vörösingesek :-) közé nem sokan fognak kerülni azok mellé, akik a
KOB-n már kivívták ezt a jogot. A jelenlegi ábra szerint csak Jelinek
István, Nagy Lajos és Szemler István, az utóbbi csak akkor, ha Horváti
Györgynek nem fut be a nevezése az utolsó percekben. Sok olyan nagyon
kiváló F70-es, mint elsősorban én :-), valamint még Gombkötő P., Komár B.,
Horváth B., Muszély Gy. idei rövidtávú bajnok, Bányai A. kénytelen
lesz a gyengébbik mezőnyben a kategória elején rajtolni. :-(

Hogy ne így legyen, nevezzetek még öregek, hogy összejöjjünk legalább 40-en
a kategóriában.

Üdv:
Kéri Gerzson