[Tajfutas] MOM kupa - kapcsán OCSB

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2015. Nov. 12., Cs, 22:10:53 CET

Sziasztok !

Nem értem ezt a negatív szemléletet.

Ha valakinek nem tetszik egy versenyforma, nem kötelező elmennie rá, a
szenioroknak pedig főleg nincs oka, hogy megerőszakolva magát, részt vegyen
minden OB-n.

Mindenkinek más tetszik, másért képes keményen odatenni magát egy versenyen.

A VB-n sem indul mindenki mindegyik távon.

Sok az OB, vannak néhányan, akinek ez a vesszőparipájuk.

Lehet, hogy sok, az is lehet, hogy így nem lehet formát időzíteni, mint azt
már tavaly az egyik sporttárs megírta.

Arra készülök inkább, ami jobban motivál, de nem hirdetek ellenpropagandát
annak, ami nekem nem tetszik annyira.

Megértem, aki szeret a városban futni, én inkább veszek részt a hagyományos
OCSB-n, mint a Rövidtávú OB-n.

Ez az én döntésem.

Üdv.:

Tóth Karesz