[Tajfutas] MOM kupa - kapcsán OCSB

shorvath at pannonmail.hu shorvath at pannonmail.hu
2015. Nov. 12., Cs, 15:52:44 CET

Sziasztok !

Meg tudja nekem valaki írni/mondani, hogy miért is van még mindig OCSB ?
Az idei - bár látványos, jó verseny volt - mégis csak egy olyan
váltóverseny volt, ahol a csapattagok nem váltották egymást.

Ennek mi is az értelme ?
Van már 2 Váltó OB-nk idén az OCSB volt a Harmadik / aki ugye sokszor
felesleges /

kösz :Sanyi