[Tajfutas] Eger Grand Prix FOTOVAL

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Nov. 2., H, 18:19:41 CET

Sziasztok!

Remélhetőleg az időjárás jósága még november 14-15-én, is kegyes lesz azok számára, akik ott lesznek az Egri Spartacus által tök új terepeken lebonyolítandó háromfutamos Eger Grand Prixen.

Én, sokat jártam e vidéken. Küldök néhány fotót a terepről és a közvetlen környékről.

A közép-normáltáv terepe alig 160-280 tgsz. feletti magasságban szokatlanul jól futható totál kőmező nélkül és nem vaddisznós szinteket tartalmaz.

A terepen számtalan magasles, dagonya, határjel,kis mocsár, szárazárok, fenyőerdő (sötét) és különböző erősségű, igen sűrű úthálózat van.

Térképhelyesbítés közben jómagam egy állandó kísérőre, egy négylábú barátra, kutya és egy nem barátra., egy amúgy szépséges szabadon kószáló szürke foltos pacira leltem. A lovacska egy alkalommal az egyik fenyőerdőben történt dagonyázásából felugorva nekem lendült, mindent kivert a kezemből, miközben jól beterített. Azt nem mondom, hogy nagyon megijedtem tőle , de ha a terep távoli részén járok, inkább majd elkerülöm őt.

A vasútállomás fotóhoz annyit- ezen a vasúti sínpáron sajnos már megszűnt a személyforgalom, itt már csak esetenként tehervagonban követ szállítanak Recskről.(ezt sokan ismerhetik a Mátrai ttúrákról.)

Gomba még most is rengeteg van az erdőben és a "sárgában" is.

A templomot -kis kápolnát- aki itt lesz mindenki megtekintheti, plusz az innen alig 150 méterre lévő barlangot(csak egy lyuk)is.

Hogy erre a terepre korábban miért nem találtunk rá, nem tudom.

Remélem, a fentiekkel néhány eddig még nem nevezett sporttárs érdeklődését is felkeltettem, így ők is ott lesznek majd az idei új terepeken lebonyolítandó Eger Grand Prix háromfutamos, Sirok-Kőkútpusztai versenyen.

További Szép Napot!

Popey