[Tajfutas] DOL 2015

fehérfecó (ztc) zala.ztc at zalaszam.hu
2015. Május. 28., Cs, 10:40:06 CEST

Kedves Orienteering TC Face tO Face!
Kedves SÓLYOM!

Szeretnénk érdeklődni, ki ellenezte a forgatást! Mert én egyik főrendezőként erről nem tudok. Örültünk, hogy ott voltatok, köszönjük a munkátokat! Nekünk erre nem volt energiánk, nektek van eszközötök és egy ügyes fiatal emberetek erre! Mi mással voltunk elfoglalva...

Továbbá örömmel vennénk, hogy az ellenünk – főleg ellenem! - irányuló undorodat (és ez esetben hazugságodat) nem a levelező listán kürtölnéd világgá, mert szerintem ez már mindenkinek a könyökén jön ki.

Üdvözlettel
ZTC
(és Fehér Ferenc)