[Tajfutas] fizetési kötelezettség

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Május. 19., K, 22:38:47 CEST

Sziasztok!

Szerintem Mozsárnak teljesen igaza van. Disq minden érintettnek.

A tisztánlátás végett itt a teljes levél.

"Sziasztok!

Több problémám van.
gocos fiúk nem voltak a rendezvényen.
De ha már váltók. Én olyan váltó összeállításra bólintottam rá, amit a
ZMTFSZ vezetője nevezett. Ezek vegyes váltók voltak, a megyei klubok
szempontjából. A váltókat nem a GOC nevezte. Így fizetési kötelezettsége
sem keletkezett. Ám a váltók megkérdezésünk nélkül tiszta váltókká
változtak .. És a helyszínen kiderült, hogy az egyik fiú nincs ott. Keresem
a váltó összeállítójának felelősségét (Zala megye vezetője), hogy miért nem
állított be a helyszínen megjelenő diákok közül valakit a hiányzó helyére?
Miért nem futtatta a csonka váltót, ha nem volt 3. ember? Így a GOC-nak
továbbra sincs fizetési kötelezettsége a váltó tekintetében.

A Zala Kupára a GOC nevezett és ott teljesítette a fizetési kötelezettségét.

Az ODO-ra bejutott diákok nem klubszínekben álltak rajthoz, hanem
iskolájukat képviselték.
Fizetési kötelezettség itt sem terheli a GOC-t.

Tisztelettel kérem Fehér Ferencet, hogy kérdését a megfelelő fórumon tegye
fel.

Részemről a témát lezártnak tekintem.

Üdv:
                           Mézes Tibor Sólyom
GOC elnök

további infók:
www.gg.gocsejtajfutas.hu <http://www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu/>
www.gocsejtajfutas.hu
www.facebook.com/gocsejktfe <http://www.gocsejtajfutas.blogspot.com/>

2015. május 18. 14:15 fehérfecó (ztc) írta, <zala.ztc at zalaszam.hu>:

>   Sziasztok!
>
> Az alábbi GOC által nevezettek nem indultak a diákolimpián:
> Vörös Sándor – 2 futam
> Jenei Bernadett – 1 futam
> fiú váltó – 3 gocos fiúval
> A fentiek nevezési költsége összesen: 7800 Ft
>
> A KLIKK csak a résztvevők után fizet, ehhez nekem eredménylistát kell
> beküldenem. Vagyis, aki nem vett részt, annak nem fizeti a költségeit.
>
> Kérném a fenti összeg kifizetését.
> Készpénzes vagy utalásos számlát küldjek?
>
> Fehér Ferenc"

A témához hozzá tartozik, hogy Fehér Ferenc a kipontozásával teljesen
elferdítette a történetet.
Nem tudom ki örülne, ha az egyesülete nevét valaki következetesen csupa
kisbetűvel írná?
Talán nem volt gyerekszobája? NEMECSEK ERNŐ meg forog a sírjában.
Aki nem tudná Fehér Ferenc a ZMTFSZ vezetője és ő nevezte/kutyulta össze a
váltókat, mivel én nem voltam a helyszínen nem tudtam lépni az ügyben.
Sajnálatos, hogy saját hibáját másokon szeretné behajtani. Vajon miért nem
mondta senki a helyszínen tartózkodó két váltótagnak, hogy induljon el?
Eggyel több disq váltó már úgysem rontott volna a helyzeten, hogy a fele
mezőny elszállt. Vajon miért akarjuk leverni azokon a pénzt, akik nem
tehetnek semmiről?

A témát végleg lezártnak tekintem.

Egyébként, ha én rendeznék Diákolimpia döntőt, vagy valamilyen másik OB-t,
akkor ....
ÉBRESZTŐ! Mit álmodozol? Nincs fluktuáció, akik egyszer odakerültek, azok
gondoskodnak róla, hogy senki más ne kapjon lehetőséget.
:(
Bocs, ha túl őszinte voltam. A mai egy ilyen nap.

Üdv:
                            Sólyom