[Tajfutas] preROB

Felföldi Károly fkarcsi at invitel.hu
2015. Május. 19., K, 07:22:24 CEST

Tisztelt Sporttársak!

Segítséget(!) szeretnénk nyújtani az őszi versenyévadotok
megtervezéséhez. A Szegedi Bokorugró TSE szept. 5-én szombaton rendezi
meg az 51. Szeged Kupa rövidtávú versenyét, amely egyben a Dél-alföldi
regionális rövidtávú bajnokság is. A verseny 2 futamos, délelőtt 10,
illetve délután 14 órakor. A verseny Szeged belterületén lesz, mindkét
futam külön kivágaton. Új terep és térkép! A két futam között és utána
lehet ismerkedni Szegeddel (egy hét múlva ROB!). Kiírás a jövő hónap
közepén lesz.
Másnap (vasárnap) a Maccabi Ruzsán rendezi a Papp János ev-t (normáltávú).
Két nap, 3 verseny!!
Várunk Benneteket.
Felföldi Károly (SZU)

---