[Tajfutas] Pályák méretezése a Diákolimpián

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Május. 18., H, 15:25:44 CEST

Kedves Bence!

Vitathatatlan, hogy tájfutó szülőnek kiváló vagy, de lássuk be nem minden szülő "célozható meg" úgy mint Te, és jó lenne azért azoknak a gyerekeknek is esélyt adni, akiknek nem pont ilyen szülei vannak.

Azt hiszem a győztes időket nem vonta kétségbe senki, a mezőny hátsó felének jelentettek minden hozzászóló szerint problémát a pályák.

Sólyom két kategóriás javaslatával, az A kategóriás pálya technikai színvonala, nehézsége még akár a mostaninál is tovább növelhető. így a Te gyerekeidhez hasonló tájfutással már megfertőzött szülővel rendelkező gyerekeknek is, meg a kevésbé szerencséseknek is megfelelő nehézségű feladat állhatna megrendezésre. 10 év edzői tapasztalattal, abban pedig nem hiszek, hogy felkészíthető egy kezdő gyerkőc komoly színvonalú pályára egy hónap alatt megfelelő szinten a megyei diákolimpia éppen továbbjutásától a válogatott szintű pályára még ha a szülő vállalja is a rendszeres erdei edzésre vitelét gyermekének.

üdv. Viktor