[Tajfutas] Éjszakai OB felkészülés

norbert bozso norbertbozso at yahoo.com
2015. Május. 18., H, 13:14:15 CEST

Szia!
Nem akarom reklámozni, de tavaly szeptemberben vettem Amazonon. Négyszer futottam vele, és eddig bevált. Nem teljesen vízálló, de a múlt hétvégi Postás éjszakain a csepergő esőtől nem lett baja.
Hogy meddig bírja még, ki tudja...

|  | NEW Arrival 3L2 2014 new 3xCREE XM-L2 LED head torch 4-Mode Aluminum 5000 Lumens led headlights (headlamps)
Condition: New
Sold by Highway Techbuy
Fulfilled by Amazon

|  |  |  |  |