[Tajfutas] Nógrádi Hungária Kupa - szabadidős programok

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Május. 18., H, 08:34:22 CEST

Szia Gábor!

Ezt olvasva beneveznék most szívesen még egyszer, de egyszer már megtettem:). Már nagyon várja az egész család az idei Hungária Kupát, számíthattok a gyerekversenyen is egy indulóra tőlünk!!:)

Kitartást az előkészületekhez és jó sok indulót kívánunk ezekre a kiváló és különleges terepekre.

üdv. Viktor