[Tajfutas] 2015. Ã(c)vi Homokháti Maccabi Kupa kategória összevonások

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Május. 15., P, 07:59:57 CEST

Sziasztok!

Miki! Lehet, hogy nem csak a CSTSZ-eken, hanem a Tájkerékpáros OB-kon is a két vagy három pályát kellene bevezetni, amíg nem lesz idehaza 3-400 fős a mezőny, mert most pl. alig több mint 50 indulóra (amiből kb. 20 külföldi) 30 éremmel és tiszteletdíjjal készülünk… Amíg nincs komoly magyar mezőny ebben a szakágban, addig lehetne mondjuk kék, piros, és fekete bajnok, bár az általad írt 10 % díjazott létszám még úgy is közelítené a 20 %-ot.:)

Az egy, meg két indulónak rendezett „verseny” szerintem a tökéletes agyrém, nálam még az 5 fős mezőny is nagyon határeset, én sokkal jobban szeretek inkább 20-100 fős mezőnyben „megméretődni”, ha már a megméretődés a fontos, bár az eredmény a legtöbb esetben sokkal inkább függ az aktuális ellenfelektől, mint Tőlem... Félszeműek, és féllábúak között még tudok most is „király” lenni, de világbajnokok között ez már nehezebben megyJ…

Ha tényleg a futás élményéért és a teljesíthető feladatért megyünk szeniorként versenyekre, akkor kérjük meg inkább a rendezőséget, hogy kössön össze a kirakott pontokból egy nekünk tetsző hosszúságú és nehézségű pályát, és ne fikázzuk a rendezőket, hogy nem készültek nekünk egy 5000 Ft-os díjjal is a térképen, pályákon, pontokon kívül az 1000-3000 Ft-os nevezési díjunkért, másodmagunkkal versenyző kategóriánkra. Ez a mai digitális nyomtatású világban, már amúgy is probléma mentesen kivitelezhető…

üdv. Viktor