[Tajfutas] 2015. Ã(c)vi Homokháti Maccabi Kupa kategória összevonások

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2015. Május. 14., Cs, 21:26:03 CEST

Sziasztok!

Két megjegyzés:
1. Ha nincs N35-nél magasabb kategóriákba nevezés, akkor nem összevonni
kell, hanem megszüntetni.
2. A kategória öszevonásokat elvileg ellenzem, bizonyos életkor felett még
5 év is sokat számít. Majd Te (Ti) is megtudod/játok néhány év (évtized)
múlva. Szlovákiában indultunk olyan versenyen, ahol 2 indulónak is
megrendezték a saját kategóriájukat.
 A kis létszámú kategóriák főleg a hölgyeknél adódnak elő, náluk megoldás
lehet az, hogy két, esetleg három kategóriával idősebb férfiaknak készült
pályát kapnak. Ez nem jelent plusz feladatot a rendezőségnek, a kiírásban
pedig közölni lehet, hogy legalább 5 elindult versenyző esetén lesz díjazás
a helyezetteknek, 3 - 4 induló esetén csak az 1. helyezettet díjazzák, az
alatt senkit. És továbbra is állítom, hogy a szeniorok többsége nem a
rangsorpontokért és a díjazásért fut. Lehet, hogy az ellentábornak nagyobb
a hangja!
Javaslom, hogy a versenybizottság tárgyalja meg a témát, és legfeljebb két
szomszédos életkori kategóriára engedje meg az összevonást (ez már
kompromisszum részemről). És ha ez azt eredményezi, hogy a versenyrendezők
nem írnak ki bizonyos kategóriákat, akkor is a versenyző saját, szuverén
döntése lesz, hova nevez, nem pedig egy rákényszerített döntés.

Üdv mindenkinek (és azért eddig mindig jó verseny volt a Maccabi, amelyre
szívesen megyek)
Oldgombi