[Tajfutas] Tájkerékpáros OB-ZsKN

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Május. 12., K, 13:36:34 CEST

Sziasztok,
Én pedig Pécs "Velencéjébe", a Zsolnay Kulturális Negyedbe csalogatom az
erre járókat.
(Zömében az itthon maradott Pécsieket.)
Jöhetsz kerékpárral is az eseményekre. Tán még meg is javítják a
drótszamaradat az egyik helyszínen.
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/69-hirek/714-zskn-matrix-2
Üdv,
Homo Navigators