[Tajfutas] Honvéd Kupa 2015

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Május. 11., H, 18:07:07 CEST

Sziasztok,
És még egy elismerés a Honvéd Kupa részidős eredményhez.
Kiterjesztett üzemmódban lett kimentve és közzétéve, így megkönnyítve az
elemzést.
(Ki nem örül ennek? Az MTFSZ portál üzemeltetője, mert ez a
megjelenítési forma kicsit több kb-t helyet foglal, mint a sima. Sok
kicsi, pedig sokra megy.)
Üzenet Pécsre: lám, lám - mit tud "egy régi elavult program".