[Tajfutas] honlap

lacoqa at t-online.hu lacoqa at t-online.hu
2015. Május. 9., Szo, 09:15:52 CEST

Én sem vettem nagyon komolyan a kérdésemet. Katona koromban lokátoros
voltam és a harcállásponton megtanultam a tükörírást.

Évtizedekig tartott, hogy a bejáratoknál látott:

inloT

feliratot Tolni-nak olvastam és nem tudtam bemenni csak némi gondolkodás
után.

Minél tapasztaltabb valaki térképolvasásban annál kevésbé veszi
észre ezt a fordított tájolást, de egy kezdő nem érti, hogy a
vadetetők és gödrök miért vannak fejjel lefelé:))

szabó laci

Idézet (Honfi Gábor <honfig at szuperinfo.hu>):