[Tajfutas] Tárnok kupa és ünneplés május 21-én

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2015. Május. 7., Cs, 06:43:18 CEST

Sziasztok

Május 21-én egyszerre lesz CsTSz és gyalogos tájfutás Tárnokon.

Szarka Ernő térképén Hegedűs Béla vezetésével készül a verseny MAFC-os
segítőkkel (én a verseny előtti napokban távol vagyok).

A verseny után egy egyszerű kis köszöntés lesz Szarka Ernő 80. születésnapja
alkalmából, különösebb felhajtás nélkül.

Az ajándék Ernőnek főként az lesz, ha sokan eljöttök a versenyre, különösen
aki valaha MAFC-os volt.

Részletek később.

Ernőt nem kell bemutatnom itt, talán csak a nagyon fiataloknak: számtalan,
főként MTFSz rendezvény Versenybíróságának Elnöke volt, közte OB-k, Hungária
kupák és persze az 1983-as VB. Ellenőrző bírója volt számtalan versenynek,
közte az 1985-ös, Svédországban rendezett VB-nek. Rendületlenül keresi a
tájfutásra még nem használt "szűz" terepeket, legközelebb november végén,
Nagytétényben lesz verseny új térképén.

Ábel