[Tajfutas] [OFF] sürgős segítség - kérdőív házi dolgozathoz

Mónika Szokol szokol.mon at gmail.com
2015. Már. 31., K, 14:21:37 CEST

Sziasztok!

Mivel érkezett pár visszajelzés, ezért itt is szeretném egyértelműsíteni,
hogy a kérdőív "vásárlói szokások" része első sorban SPAR centrikus.
Sajnálom, hogy félreérthető volt, de úgy gondoltuk, hogy a logó és a kezdő
szöveg elegendő lesz ennek tisztázására. Ebben tévedtünk, de ettől
függetlenül ez számomra "csak" egy tantárgyam kötelező projektje.

Köszönöm a kitöltéseket és a továbbiakat is!
Üdvözlettel,
Mónika

U.i.: így éreztem fair-nek, de nem szándékozom ezzel tovább terhelni a
listát! :-)

--
Szokol Mónika
szokol.mon at gmail.com