[Tajfutas] Micsoda?!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Már. 30., H, 20:25:34 CEST

Sziasztok,

Mint olvashatjátok Ők tájékozódási futóversenyt és nem tájfutóversenyt
rendeznek.
De ez nem mentesíti, hanem kötelezné őket, hogy az MTFSZ tagszervezetei
közé lépjenek be és az országos alapszabályunk szerint ténykedjenek.
http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/1/dokkategoria_id/1

Üdv,
HN