[Tajfutas] Micsoda?!

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2015. Már. 30., H, 19:52:12 CEST

Szentendrén is lesz ilyesmi, "salomom cítytrail szentendre"
<http://ultratrail.hu/citytrail2015/> néven.

Megkérdeztem a verseny rendezőjét, mégis milyen térképpel rendezi a
versenyt, bizonytalan választ adott, "majd az önkormányzat ad valamit"

Érdemes elolvasni a "kiírást", érdekes dolgok vannak benne, a nevezésről,
nevezési díjról, szabályokról. A táv kb 5km, 1 óra szintidővel.
Nekem nagyon tetszett, hogy mit takar a 3000/5000 Ft-os nevezési díj:

*NEVEZÉSI DÍJ TARTALMA*

*27% ÁFA*
*a verseny egyedi befutó érmét (a teljesítőknek)*
*rajtszámot*
*itinert*
*letölthető oklevelet*
*tisztálkodási lehetőséget*
*pogyászmegőrzést*
*a versenyt*

*DÍJAZÁS*

*Minden teljesítő a verseny egyedi érmét kapja.*
*Minden teljesítő letölthető formátumú oklevelet kap.*
*A szintidőn túl beérkezők nem kapnak díjazást.*

És mivel kell számolnod, ha sikerül a nevezési díjat eljuttatnod legkésőbb
23 nappal a verseny előtt,  jogosult leszel indulni és beveted magad a
szentendrei forgatagba egy órás testmozgásra:

SZABÁLYOK ÉS TUDNIVALÓK

Zuhanyzó
A szervezők zuhanyzót működtetnek a rajtcsomag felvételi helyen.

Útvonaljelölés
A versenyen útvonal jelölés nincs. Az érintőpontokat térkép segítségével
kell megtalálnia a résztvevőknek.

Büntetés és kizárás
A pályabírók hivatottak betartatni a verseny szabályait és eljárni a
következők szerint:

Szemetelés - Azonnali kizárás
Tiszteletlen viselkedés (önkéntesekkel vagy futókkal szemben) - Azonnali és
életre szóló kizárás
Csalás (járműhasználat, rajtszámcsere...) - Azonnali és életre szóló kizárás
Rajtszám letakarása - 15 perc büntetés
Rajtszám helytelen viselése - 15 perc büntetés
Ellenőrzőpont kihagyása - Azonnali kizárás
A verseny hivatalos személyzetének (orvos, pontfőnök, pályabíró, mentő)
utasításának megtagadása - Azonnali kizárás
Limitidőn túli beérkezés - Azonnali kizárás
Segítségnyújtás elmulasztása - Azonnali kizárás

A 15 perces büntetés az elrendelés után rögtön életbe lép, azaz a
résztvevőnek meg kell állnia, a versenyt a büntetési idő lejártáig nem
folytathatja.
A táblázatban nem rögzített kihágásokban a pályabírók döntenek.

Óvás
Az óvást a versenyrendező felé írásban kell benyújtani 5.000 Ft kíséretében
a célbaérés után 2 órán belül. Ez az összeg nem visszatérítendő, ha az óvás
alaptalannak bizonyul.

Helyszínek módosítása, a verseny törlése
A rendezők fentartják a jogot, hogy indokolt esetben előzetes
figyelmeztetés nélkül módosítsák az elsősegélyhely, ellenőrzőpontok,
frissítőpont helyét, valamint szélsőséges időjárás miatt módosítsák a rajt
idejét, helyét vagy töröljék a versenyt.

Kézikönyv
A Kézikönyv, mely tartalmazza a rajt/cél helyét, rajtcsomag felvétel és
poggyászmegőrzés helyét, az elsősegélyhelyet, hamarosan letölthető az
ultratrail.hu oldalról.

Állatok
Tilos a versenyen bármilyen állattal indulni.

Fotók, videók
A versenyre való nevezéssel a résztvevő elfogadja, hogy róla képek, videók
készülhetnek a verseny során. Ezekkel a képekkel, videókkal a verseny
rendezői rendelkeznek, azokat harmadik személy rendelkezésére bocsáthatják.

Különösen tetszik a rendezők mindent rögtön megtorló teljhatalma.

Nekem az jön le, hogy mi tájfutók nagy lúzerek vagyunk, olcsó nevezési díj,
helyszini nevezés, leszakadt rajtszám, stb.  És még élete szóló kizárást se
osztunk ki.

ET