[Tajfutas] Micsoda?!

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2015. Már. 30., H, 18:23:11 CEST

Laci !

Kicsit más, de ez sem piskóta, sőt ez még közelebb áll mindkettőnkhöz.

Hát?... ha te időben komolyabban "inzultáltad"  volna a Csokonai kupán a szervezőket, akkor bizony nem kellett volna ötünknek egy országos rangsoroló jelleget kapott versenyen a mezőny után amolyan pontbegyűjtő térképen, sebtiben, tévesen összehúzott keresztrejtvényes módszerrel, kódokat,sorszámokat keresve, teljesíteni a versenypályáinkat.

Egy ilyen bakiért szerintem nem csak a szervezők, hanem az ellenőrző bíró is felelős lenne.

Remélem a fenti mondataimat nem inzultálásnak veszed.

További sportbaráti üdvözlettel: Popey