[Tajfutas] Tájfutók az atlétika mezei OB-n

Zsolt Weiler weilerzsolt at gmail.com
2015. Már. 20., P, 17:30:39 CET

Sziasztok,
Janó hírét kiegészíteném, mert több nagyszerű eredménnyel is büszkélkedhet
a tájfutó társadalom:

- Horváth Csongor: fiú serdülő egyéni 4. helyezés
- Pálfi Fanni: Leány serdülő csapat 2.helyezés
- Finta Sára: Női ifjúsági egyéni 4. helyezés
- Fésűs Evelin Anna: Női junior egyéni 11. helyezés
- Weiler Virág: Női felnőtt egyéni 10., csapat 2. helyezés
- Szerencsi Ildikó: Női felnőtt egyéni 11., csapat 2 helyezés.
- Baumholczer Máté: Férfi felnőtt csapat 2. helyezés.

Eredménylista:
http://masz.hu/images/stories/eredmenyek/2015/marcius/20150314_mezeiOB.pdf

(elnézést azoktól, akiket nem vettem észre, általában az egyéni első 10-et
és 3 csapatot néztem)

Gratulálunk mindenkinek!
Zsolt