[Tajfutas] MIért koppintjuk egymás dolgait?

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Már. 13., P, 07:57:23 CET

Sziasztok!

Orsi köszönöm a soraidat, bevallom jól esett, hogy van azért aki a jót és az erőfeszítéseimet is észreveszi.:) Hibák persze adódnak szinte minden versenyrendezés során, és persze jóval könnyebb lenne a feladat, ha lenne egy nagyobb megbízható stáb, akivel együtt dolgozhatok.

Nem értettem igazán miért találtattam meg ilyen módon itt a listán, elsősorban azért írtam én is itt a válaszomat, mert itt találtattam meg, és emellett úgy gondoltam a levelem nagy része még érdekelheti is a nyilvánosságot, a személyes részei persze nem feltétlenül ilyenek, lehet, hogy azt tényleg kihagyhattam volna, csak egy kicsit dühös lettem.:)

Bár nem egészen értettem és nem is igazán esett jól a Vakáció Nagydíjjal kapcsolatos „regionális konfliktus”, de nem éltem meg tragédiaként sem, ahogy olvashattátok az adott helyzetben próbáltam az ideálisnak látszó megoldást keresni mindannyiunk érdekében. Ezek szerint ez nem mindenkinek tetszik, vagy nincsen tisztában az előzményekkel és előfeltételezésekkel él.

Bízom benne, hogy nem mérgeződik miattam tovább a légkör, inkább tisztul egy kicsit.:)

Jó versenyeket, és persze várunk Titeket is azokra a versenyeinkre, amelyeket szimpatikusnak találtok és bele is fér az időtökbe, anyagi teherbíró képességetekbe.

üdv. Viktor