[Tajfutas] SportIdent kiolvasó doboz

Nagyné Matolcsi Judit nmjudy at gmail.com
2015. Már. 5., Cs, 13:03:43 CET

Sziasztok!

Ötleteket szeretnék kérni, hogy a soros portos kiolvasó doboz miért adhat
"SI kiolvasó nem üzemkész" hibaüzenetet, SI config és OE2003 programban
egyaránt.

- Átalakító kábel
- Lemerült elem
- Számítógép hibája
- rossz portbeállitás kizárva.  Két doboz van nálam,  több gépen több
átalakító kábellel ki voltak próbálva. Eredetileg működő rendszerről van
szó, ami gond nélkül működött,  aztán egyszer csak semmi.  Kaptunk egy
másik dobozt de azzal is csak ezt az eredményt tudom produkálni.  Minden
ötletet szívesen fogadok,  az én tudományom elfogyott.

Köszi

Nagyné Matolcsi Judit