[Tajfutas] Ments meg egy fát

Ivan Lux ilux0807 at gmail.com
2015. Már. 4., Sze, 10:55:38 CET

Mi lenne, ha minden nagyobb verseny alkalmával a rendezők ültetnének egy
fát? Erdész vesenyzőink megmondhatnák, hogy mit, honnan, hová? Költségnek,
munkának biztosan nem nagy, jól tálalva publicitást el lehet vele érni. Ha
az akció elindul, én vállalom, hogy a Lindenberg szupersprint kapcsán
elültetek egyet (persze csak, ha valaki megmondja, hogy mit, honnan, hová
-:)
Üdv
Iván