[Tajfutas] fair play

Pavlovics György dr.pavlovics.gy at freemail.hu
2015. Már. 2., H, 22:16:59 CET

Vannak még fair play dijra érdemes versenyzőink.nagyon kis dologról van szó,a HOB-ra készülve 74 évesen elindultam a Boróka Kupa első napján F50 kategóriában ,az utolsó elötti pontunknál történt,az ellenőrző doboz leesett az álványról,az utánam futó nyilvánvaló fiatalabb versenyző felvette ,és elém tartva jelezte,hogy én jelöljek először,majd pedig ő.Nagyon kis dolog,de nagyon meghatott..Ismeretlenül is még egyszer köszönöm.Id.Pavlovics dr.