[Tajfutas] IFI EB rövid beszámoló az egyéniről

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 26., P, 20:29:16 CEST

Sziasztok,
Térkép még nincs, pedig a mai világban nem egy nagy durranás lefotózni
és megosztani az érdeklődőkkel.
Azt sem értem, hogy egy hivatalos honlapra milyen nehézséget jelent egy
előkészített mappába berángatni fotókat, filmeket.
Helyette itt vannak a dagonyás fotók és a nem igazán gentleman befutós
videó:
https://www.facebook.com/EYOC2015
Szép kis idő volt/van kint.