[Tajfutas] semmelweis

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Jún. 25., Cs, 21:19:27 CEST

Sziasztok!

Örülök a sok emailos nevezésnek, és értem miért nem entryben jöttek,
elhatároztam, hogy megismerkedem a rendszerrel, de nekem sem sikerült
belépnem, pedig még valami jelszót is találtam régről.
Úgyhogy holnap valahogy összegezzük a nevezéseket, a kategória
összevonásokat megteszem. A Vizsla kupán, vagy a versenyen is lehet
módosítást kérni. A térképeket a helyszínen nyomtatom, lesz elég.
Mivel egy pályán max 15 indulóra számítok, a rajtidők 0 és 30 között
lesznek mindenkinek, külön rajtlistát nem csinálunk előre. Kisverseny
csomag.
Üdv
Mets Miklós