[Tajfutas] július 10-12. Vakáció Nagydíj a Bakonyban

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2015. Jún. 23., K, 19:43:08 CEST

Sziasztok!

A KOB - VOB hétvége után most már itt a Vakáció a tájfutóknak is.:)

Mától elérhető az MTFSZ portálon a Vakáció Nagydíj versenykiírása:
http://mtfsz.hu/versenyinfo/10933_i_kiiras_2015.pdf

Várunk Benneteket sok szeretettel július 10-12-ei hosszú hétvégére a
Bakonyba, egy igazi családi tájfutó Vakációra.
A három középtávú futam mintegy 50 %-ban új térképen kerül megrendezésre, a
tavalyi Barátság Kupa Zirc melletti terepének északi irányba történő
meghosszabbításán.
Mindhárom futam gyalog lesz elérhető a versenyközpontként szolgáló
Zirc-Kardosréten működő Csalogány kempingből, ahol kedvezményes sátrazási
lehetőséget biztosítanak nekünk.
Szervezett étkezést is lehet egyeztetni és igényelni előre!

On-line nevezés:
http://www.orienteeringonline.net/CompetitionBasicInfo.aspx?CompetitionID=2315

Várunk Benneteket szép Bakonyi szálerdőkkel, jó hangulattal és technikás
pályákkal.

üdv. Viktor