[Tajfutas] VOB EH

Utánpótlás Tájfutó tajfuto.utanpotlas at gmail.com
2015. Jún. 22., H, 21:47:56 CEST

Szia Popey!

Azt hiszem, mi még nálad is sokkal boldogabbak lettünk volna, ha én Dóri és
Ildi közt állhatok a dobogón. Több, mint egy éve vártuk a pillanatot...

Pavló remek munkát végzett aznap: először kitűzött egy király pályát
(tényleg!!), majd ha már én balga összetörtem magam rajta, akkor volt olyan
kedves, és a helyszínen összevarrta a fejem. Épp csak tetanuszért kellett
elugranom Komlóra az ügyeletre az EH alatt. Este is felhívott és ma még
beszélgettünk egy utolsót - minden remény szerint megmaradok. Nem is
üthettem volna be jobbkor a fejem, mint amikor ő a versenyorvos.
Horváth Magdinak is nagyon köszönöm a kitartó és önzetlen segítséget a
fátyolos pillanataimban.

Üdv,
Novai Éva