[Tajfutas] Hungária Kupa Mobile-O és Trail-O

Kovács Gábor borea at is.hu
2015. Jún. 19., P, 09:16:04 CEST

Még annyi plusz információ ehhez, hogy a Trail-O átkerült a 3. napra.
Már reggel 8-tól lehet rajtolni a Versenyközpont és a 3. napi hosszított rövidtávú futam céljának közelében lévő Trail-O rajtból.
A Trail-O pályát így a 3. napi futam előtt, alatt és után is lehet teljesíteni.

Ezzel összefüggésben a 4. nap délutánján sorra kerülő Retr-O 40 verseny “0” ideje is egy órával korábbra került, azaz 16 órára.