[Tajfutas] KOB 2015 versenyközpont

Komoróczki András komoroczki at t-online.hu
2015. Jún. 18., Cs, 11:32:37 CEST

Kedves Zsolt !
Köszönöm, GPS nélkül biztosan oda fogok találni.  :-))
A kihelyezett bójában teljesen megbízom.
Más, hozzám hasonló kezdők (huszonöt éve voltam utoljára Mánfán, akkor is
csak átutazóban) miatt tartottam fontosnak a zömében Pécs felöl érkezőknek,
Mánfától a keleti helyett a nyugati irány preferálását.
Üdv.:  András