[Tajfutas] ÉOB sőt KOB-VOB 2016

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Jún. 15., H, 17:44:49 CEST

Sziasztok!

Én Máthé Pista írásának végéhez szólnék hozzá. Nem
ismert számomra M.Péter beszámolójának pontos részletei, de Pistának
hiszek.

Nem tudható, hogy egy beadott pályázatból (NYILVÁNOSSÁG az
elnyert pályázat főbb szempontjaira kiterjedően?!!!) mennyi az eltérés
majd másfél évvel később. Biztosan lehetnek olyan körülmények amelyekkel
nem lehet mit kezdeni. Bő fél évvel ezelőtt telefonon beszéltem M.
Péterrel, a kérdésem az volt: átadható egy pályázat jogosultsága másnak?
Most 2015-ben a Mecsek kupát az a Megyei Szövetségünk nyerte el (kiemelt
r.). Valami magyarázhatatlan valósok nélkül átpasszolták ezt a PVM-nek.

A megyei szövetségünk mint tagszervezetének adja tovább a rendezést.
Nekem kétségeim vannak ennek etikájáról. A baj ott van, ha tagság
nélküli szervezet kap lehetőséget (beadott egyesületi szerződések
hiányában).

A hétvégén sorra kerülő OB esetében sem nyert pályázatot a
taglétszámmal nem rendelkező alapítvány.

Az Erdész EB rendezési jogát
sem az alapítvány nyerte el.

M. Pistához csatlakozva, valahogy
szabályok kellenének a pályázati rendszer esetében. Egyértelmű, mert a
jóhiszeműségen már átléptünk.

A 2016 KOB azért (Mozsinak már mondtam)
"gáz" , mert hiszem, hogy valami álom terepet javítanak ki a versenyre,
de úgy gondolom, az a kis pénz és térkép ami mint "haszon" képződik az
önzetlen rendezők esetében, ne menjen ki az orszából.

Szieberth P. PVM