[Tajfutas] Jukola 2015 csapatkép + nosztalgia (hosszú)

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2015. Jún. 15., H, 10:14:57 CEST

Sziasztok,
Megosztom veletek a Hämeenlinnan Suunnistajat csapatképét. (A képet Ari
Heikkila edző készítette)
A legtöbb magyar versenyzőt felsorakoztató klub(ok) között elsők lettek,
ellenfél nélkül. :)))
Összetettben a 32. helyen végeztek. Ennél jobb eredményt a klub 1998-ban
ért el utoljára, akkor a 18. helyen végeztek. Viszont a régi időkben
sorozatban hozták akár az egy számjegyű helyezéseket is.
A csapat tagjai:
http://online.jukola.com/tulokset/en/j2015_ve/kilpailijat/61/

Ez pedig itt én lennék Anonymus-ként:
http://results.jukola.com/tulokset/en/j1982_ju/ju/tilanne/1/0/?eka=0&korosta=727
(Régen volt, tán igaz sem volt.)
Akkor talpas ágyúval indították a versenyt (Joensuu), most páncélozott
harcjárműről gépágyú sorozattal.
Edzésnapló bejegyzés: Tömegrajt a második sorból. Bemelegítésnél nagyon
jól érzem magam - a bioritmusban lehet bízni? Majd mindenki fejlámpával
fut. A Kápóval (Balogh Tamás) én is felveszem a "műszert". Különösképpen
nem zavar. (megj: életemben ekkor volt először fejlámpám) Ágyúszó -
futás, mert letaposnak. 725 balra, egy ember enyhén jobbra (megj: ez
vagyok én) Simán, egyedül fogom a az első pontot. A 2-3 pontnál már
nyüzsög az erdő. Ezek a töbrök egészen jól érezhetőek. Megyek, nagyrészt
a saját fejem után. Egyre sötétebb lesz. Az olvasáshoz már kell a lámpa.
Kétszer is az az érzésem, hogy én vagyok elöl. 13-14-15-ben nagyon fáj a
térdem. Közeli pontok a végén. Befutó, kemény hajrá. Hányadik vagyok? 5.
- nem rossz. (megj: hivatalosan 6. - az is nagyon előkelő eredmény)
Csapat:
1. Kelemen János
2. Dosek Ágoston
3. Kiss Zoltán
4. Lantos Zoltán
5. Széles Gábor
6. Kuron György
7. Benedek István
(Szöv. kap.: Monspart Sarolta)

Edzésnaplóban 81. hely, hivatalos eredményben 74.
http://results.jukola.com/tulokset/en/j1982_ju/kilpailijat/727/
Viszont a lányok lepipáltak minket, mert ők 254 váltóból a 12. helyen
végeztek. Eredményük viszont nem található meg a hivatalos listában. (?)

Mórickát elküldik bevásárolni:
Kap egy listát arról, hogy mit kell vennie (térkép)
Kap egy bevásároló kosarat (SI elektronika)
A benne lévő régi nyugtákat kidobja a kukába. (SI törlés)
Belép az eladótérbe (SI start)
Megy a polcok között (átmenetek), és az árukat belerakja a kosarába
(pontérintések)
Végül beáll a pénztárnál a sorba (SI cél)
A pénztárnál fizet (SI kiolvasás)

Anyukája megdicséri és elküldi még bevásárolni nyolcszor. (Ez lesz a
Mátrix bemutatón is szombaton, csak nem lesz ott pénztáros és anyuka.
Csak egy "biztonsági őr" :))

És akkor egy vicc a végére:
Két rózsaszín víziló repül a sivatag felett.
Megszólal az egyik.
"Had repüljek én középen!"

<http://results.jukola.com/tulokset/en/j1982_ju/ju/tilanne/1/0/?eka=0&korosta=727>