[Tajfutas] M-42 O-30

gocsejktfe . gocsejktfe at gmail.com
2015. Jún. 8., H, 10:26:44 CEST

Sziasztok!

Meghívás eseményre!

M42- O-30
2016. április 17.
Ságod

Minden futó életében eljön a "maratoni kor".
Ezt én is egy maraton lefutásával szeretném ünnepelni.
Ám kettős évforduló van, mert 30 éve lettem tájfutó, ezt egy 30 pontos
tájfutó pálya lefutásával fogom ünnepelni.
Gyere ünnepelj velem!

A program:
Belépő1: egy rövid 30 pontos tájfutó pálya lefutása.

Belépő2: kb 1 km-es szintes körön fogom futni a maratont a buli hely körül.
Minimum egy kör lefutása velem.

Buli: Aki teljesítette a két belépőt, annak korlátlan étel és ital
fogyasztás. :)

Az eseményen való részvétel regisztrációhoz kötött.

Üdv:
                            Sólyom

további infók:
www.balatonkupa.gocsejtajfutas.hu