[Tajfutas] Sápadt Hold Éjszakai 2015 - Budapest Éjszakai Bajnoksága - Éjszakai OB Warm Up

"Róbert, Kovács" kovacs at magnetic.hu
2015. Jún. 8., H, 09:04:38 CEST

Be is következett amitől féltem, amit te is említesz Tibor: a szóbeli,
telefonos, utólagos, helyszíni nevezések feldolgozása adta nagyobb
hibalehetőségek. Sajnos minden igyekezetünk ellenére egy versenyző
eredménye kimaradt az értékelésből!

Tóth Sándor (ETC) sporttársunktól ezúton kérünk elnézést!

Tudja meg ország-világ: F55-ben harmadik helyezést ért el versenyünkön,
amihez utólag gratulálunk!

Üdvözlettel,

*Kovács Róbert
* mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu <mailto:kovacs at magnetic.hu>

*Magnetic Kft. *
H-1139 Budapest, Petneházy utca 52. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764
Fax: +36 (1) 299-0812 Web:http://www.magnetic.hu
<http://www.magnetic.hu/> E-mail:info at magnetic.hu <mailto:info at magnetic.hu>