[Tajfutas] Sápadt Hold Éjszakai 2015 - Budapest Éjszakai Bajnoksága - Éjszakai OB Warm Up

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2015. Jún. 5., P, 21:21:21 CEST

Ha a többség nem képes elfogadni egy módszert, a kissebségnek ezt tudomásul
kell venni:-)

Lehet hogy nem az a kérdés, miért nem neveznek előre egyesek, hanem az,
hogy a mostani gyakorlatot hogy lehet kezelni.

Retorzióval:az előre nem nevezők max 2 pályából választhatnak, nincs
kategóriabontás nekik, az előre nevezők után indulnak, saját időméréssel,
esetleg még az eredménylistába se számítanak bele.

Vagy fizetnek 2-3xos nevezési díjat. Attól függően, mi a cél.

MM