[Tajfutas] Tájoló 3. számának lapzártája

Bacso, Piroska piroska.bacso at gea.com
2015. Jún. 4., Cs, 19:56:15 CEST

Szia Toncsi!

Most eléggé ki vagyok vonódva a forgalomból, így nem írtam semmit.

Üdv, Piroska

Bacsó Piroska
Okl. gépészmérnök
Projekt menedzser asszisztens

GEA EGI Energiagazdálkodási Zrt.
GEA Heat Exchangers
Phone +36 1 225 6151, Fax +36 1 225 6272
piroska.bacso at gea.com
www.gea-hx.com<http://www.gea-hx.com/>

[GEA_E-Mail272x129_RZ_020315-EN]

1117 Budapest, Irinyi József u. 4-20, Science Park, "B" épület; Postacím: 1507 Budapest, Pf. 192.
Székhely/ Registered Office: Budapest; Bejegyezve/ Court of Registration: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság, Cg. 01-10-041888
Igazgatóság/ Executive Board: Balogh András (elnök-vezérigazgató), Lelkes Tamás, Hangyál János
A Felügyelőbizottság elnöke/ Chairman of the Supervisory Board: Christoph Michel

Biztonsági figyelmeztetés
Ez az üzenet (és az összes melléklete) bizalmas információkat tartalmaz(hat). Ha Ön ezt az üzenetet téves címzettként kapta, kérjük, hogy azonnal értesítse a feladót, majd törölje az e-mailt a levelező rendszeréből az összes mellékletével együtt! Köszönjük!

Confidentiality note
This e-mail, including any attachment, may contain confidential and privileged information. If you have received it by mistake, please notify us by reply e-mail and then delete this e-mail and any attachment from your system. Thank you!