[Tajfutas] KOB-VOB 1999

Mathe Istvan mathepista at gmail.com
2015. Júl. 30., Cs, 21:43:24 CEST

Kedves Gyula!

Hát akkor nosztalgiázzunk! MM-től elorozva MMM címet is adhatnám
írásomnak. Nem szívesen személyeskedem, de ez azt jelenti, hogy Mámoros
Matematikus Melléfogásai. Bár 16 évvel ezelőtti rendezési hibát hozol
fel ellenem, de kb. 25 évre is visszaemlékszel, amikor egy nyáron a
BEAC-ba akartál igazolni egy OB előtt és én nem engedtem...

Máig fájó pontom, hogy 1999-ben a KOB-VOB-nak voltam az elnöke. De azért
maradjunk a tényeknél.

ROB:
F21 Létra és Eke Zoli holtversenyben második volt (Tájoló 1999/6/123. oldal)
N21 egy jellegfa É-i és D-i oldalán is  volt  pont, a selejtezőn és a
döntőn. Okos klub a mások hibájából tanul: ugye Gyöngyösbizbaszon a
gyűjtők lehettek azonosak? Majd 16 év múlva megírom.

VOB:
Ellenőrző bírók: Miháczi Zoltán és Urbán Imre
F21 Egy metsződésben a pont 20-rel feljebb volt a stekkelés és az
ellenőrzés helyén. Az ellenőrző bírók elfogadták, majd a versenyen az
óvás után rossznak találták. Gerzson egy órával később rávette az óvásra
talán Skerletz Imolát. Nekem tavaly Komlóskán eszembe se jutott a
revans, pedig bőven adtak rá okot.
N16 Hogy stílszerű legyek, a szimbolok száma és pontok száma közötti
különbség nem volt  nulla. Az újrarendezett versenyen novemberben a
győztes a tervezetthez 146%-ot futott (Tájoló 2000/1/9.oldal)

Utolsó bekezdésedben egy milláról írsz, ez csak az egyik M-nek
tulajdonítom. 106 versenyzőnek -köztük 7 helyi Dornyais- egy millás utazás?
Egyetlen levelemre nem érkezett érdemi válasz, de a Te kedvedért
megismétlem a lényeget: Miért a rendezők elképzeléséhez igazítják a
szabályokat és nem fordítva? A versenybizottság  miért egyezik ebbe bele
rendszeresen, miközben a kis rendezőbe (bocs VZS) belerúg?

Máthé Pista

ui: vajon ki és mikor fogja megírni hogy 68-69 környékén Gönyün a Kilán
váltón a befutón akadályoztam a Picit.