[Tajfutas] Tipó-KOB

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2015. Júl. 27., H, 17:57:01 CEST

Sziasztok!

Olvasom az adok-kapokot a Tipó KOB kapcsán, de úgy
gondolom a lényeg mellett megyünk el és a Tipón akarjuk leverni azt, ami
nem az Ő saruk.

Az van az Ob-k kiírásában, hogy : előnyt élvez az, aki
országhatáron túlnyúlva ad be pályázatot. Mit tett a Tipó: volt egy (jó)
ötlet, beadta-elnyerte.

A gond (az én) számomra az, hogy az MTFSZ nem
áll a helyzet magaslatán. Mert vannak a bizottságok, saját idejüket
áldozzák rá a (biz.)tagjai. Ezért kapnak hideget-meleget. De hol van egy
átgondolt hathatós iránymutatás???

Előnyt élvez aki országhatáron
átnyúlva rendez… ez OK. Az én olvasatomban az van, vagy annak kellene
lennie: az  MTFSZ egyezik meg a szomszédos országok szövetségeivel ( és
EGYEZTETET szabályokkal!!!!!!!) és akár specifikusan erre az OB
megrendezésére ír ki pályázatot a KÖLCSÖNÖSSÉG jegyében. Egyik évben
itt, másik évben ott!!!! Így lehet és érdemes is lehet más országgal
kölcsönösen OB-t rendezni.

Voltam tavasszal többed magammal a Baranya
Open-en és tőlünk (Pécs), egy karnyújtással fantasztikus terepek vannak.
Nem csak a Tipó gondolkodik!!! DE:

Nem végzem el azt a munkát, amit
egy Országos Szövetségnek a FELADATA. A külkapcsolatok ilyen szintű
felvételét nem lehet az OB kiírásban átpasszolni a tagegyesületeknek,
mint ahogy teszi. Ezzel indult ugyanis a lavina. Az egész gombóc az
MTFSZ sara.

A mondás szerint: fejétől bűzlik a hal. Máthé Pista
gondolatát is tiszteletben tartva, ezek után a Tipó szalad-egyeztet, de
igazából mindenki megelégedésére már ez ügyben nem tehet.

Az én
igazságérzetem is kiakad, hogy nincs viszonosság (ez esetben a
szlovák-ok Magyarországon rendezendő) OB esetén.

Szieberth P. PVM