[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2015. Júl. 26., V, 22:55:31 CEST

Kedves Tamás!

Sok dologban egyetértek Veled, de úgy gondolom, hogy minden magyar tájfutónak lehetősége volt eddig is, és ezek után is olyan tájfutó élményeket szerezni, akár Szlovákiában, akár Szlovéniában, akár Csehországban, amilyeneket akart, illetve amilyent a pénztárcája megengedett! Senki sem lett meggátolva abban, hogy egy Szlovák Nagydíjra, vagy egy Karszt Kupára elmenjen! Ezek a versenyek is általában egy karnyújtásnyira voltak, vannak Magyarországtól! De ezt a „rákényszerítést” nem tartom korrekt dolognak! Tudom nem kötelező ott lenni, de azért ebben én még mindig érzek egy kis nyomást! Arról nem is beszélve, hogy amikor a pályázatot elnyertétek, még kétfordulós KOB-ról volt szó! Megjegyzem, hogy az entry-ben még most is így szerepel: 2016. június 25. (Szo) Selejtező, 25. (Szo) Döntő!
Amit igazán sérelmezek, és szerintem ez váltotta ki az egész vitát, az a kettős mérce az MTFSZ-nél! Az egyik klubnak megengedik, hogy egy OB-t a szabályoktól (és a pályázatában leírtaktól) eltérően kétfordulós helyett egy fordulóval rendezzenek (miért is?), a másik klubnak egy sokkal kisebb fontosságú kupaversenyen a térkép jobb olvashatósága miatti méretarányváltást pedig nem!!!
Azt elismerem, hogy nem elsődlegesen a profitszerzés volt a célja annak, hogy Besztercebányára vittétek a versenyt, de az is biztos, hogy ott együtt a Szlovákokkal egyszerűbb és gazdaságosabb megrendezni ezt a hétvégét, mint itthon egyedül egy új térképpel!
Félreértés ne essék, véleményem szerint aki ma Magyarországon tájfutóverseny rendezésére adja a fejét az nem azért teszi, mert ebből akar meggazdagodni, de azt sem szabad elítélni, aki szeretné minimalizálni a várható veszteségét azzal, hogy próbál minél több résztvevőt a versenyére csábítani!
Ettől függetlenül minden tiszteletem azoké, akik versenyrendezésbe vágják a fejszéjüket!
Sporttársi üdvözlettel:
Nemesházi László
Tel.: (+36) 1/238-1308
Fax: (+36) 1/238-2952