[Tajfutas] Dunántúl Kupa

Tamas TOTH info at geomega.hu
2015. Júl. 26., V, 21:27:27 CEST

Kedves Zsolt!

Mint azt gyanítottam, nagyon más értékrend mentén gondolkodunk a
versenyek rendezéséről
és a magyar tájfutásnak hasznos / nem hasznos kérdésről.
Ha hiszed, ha nem, amikor néhány éve Besztercebánya mellett ezen a
terepen volt szerencsém
versenyezni, és az az ötlet vetődött fel bennem és néhány
klubtársunkban, hogy ide el kellene
hozni a magyar tájfutókat, akkor nem a profitszerzés lehetősége csillant
fel a szemünk előtt.

Máig sem ez motivál, hanem az a meggyőződés, hogy ezen a terepen, ezen a
versenyen olyan
tájfutó élményben lehet minden magyar tájfutónak része, amit itthon nem
kaphat meg.
Mindezt karnyújtásnyira a határtól, praktikusan egy hazai terep
távolságában.

Fejtegethetném még tovább is azokat a gondolatokat, melyek szerintem a
hazai tájfutás hasznát
szolgálják ennek a versenynek a kapcsán, de nem untatnálak ezekkel, mert
egyikben sem tűnik
fel a pénzszerzés gondolata.

Sporttársi üdvözlettel,

Tóth Tamás