[Tajfutas] máj, mány, mál

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2015. Júl. 23., Cs, 17:25:45 CEST

Bár a listát reményeim szerint még akadémikusok is olvassák, Ábel
kérésére mégsem szeretném a listát kutatásaimmal terhelni.
Továbbra is állítom, hogy "*Lómáj*" mint tájfutó tulajdonnév *kötőjel
nélkül*, egybe *írandó*.

Akiket netán érdekelné Melegmánnyal kapcsolatos kutatásaim eredménye,
azoknak kérésre elküldöm a veretes tanulmányt, szigorúan belső használatra.

Üdv, Boxi