[Tajfutas] Arena-O Face tO Face Észak-Dél Gála 2015

Ábel Pintér pinterabel93 at gmail.com
2015. Júl. 22., Sze, 11:32:25 CEST

Volt közvetítés, szerintem aki ott volt, hallhatta és élvezhette,
hozzáteszem, kb 1perces, századmásodpercnyi különbségekkel zajló
versenyeket nehéz lehet leközvetíteni, de a KÉT SRÁC állta a sarat.
Továbbá igen lelkes és hangos szurkolótáborok voltak mindkét oldalon! :)

Bánhatja, aki nem volt ott, én belülről nagyon élveztem és izgalmasnak
találtam az egészet, remélem lesz még folytatása!

Üdv,
Pintér Ábel