[Tajfutas] NEA eredmények

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2015. Júl. 21., K, 09:30:20 CEST

Tisztulás (ez jó, mert egy nagyon értékes része ismét használható a terepnek), itt-ott írtás és aljnövényzet ez már kevésbé öröm, de ez is adja a kihívást a pályakitűzésben, meg aztán az útvonal választásban.

Ezek szerint, ahogy azt sejtettem is már sokan dolgoztak a térképen korábban, csak a neveket nem ismertem, mivel a legutolsó kiadásra nem kerültek fel.
Nekik is köszönet a futók nevében is!
Megpróbálunk akkor mindenkit ráküzdeni most, bár ebben az A/4-es tízezres világban ez már nem mindig egyszerű feladat.